institucijski marketing

View previous topic View next topic Go down

institucijski marketing

Post by sunch4ny on Wed Aug 20, 2014 1:15 pm

Kolege bio sam kod profesorice na konzultacijama u vezi ins marketinga ugl trebao bi napisati esej a kako se pise i koja literatura se koristi zajedno s matrijalima veli ona da se nalazi na njezinoj stranici ja stvarno nemogu to pronac pa vas molim za link ako netko zna ili ako netko zna primjer kako treba izgledati esej bio bih zahvalan .

sunch4ny

View user profile

Back to top Go down

Re: institucijski marketing

Post by sunch4ny on Wed Aug 20, 2014 1:20 pm

nasao sam upute u skriptarnici na ovom forumu ali ako netko ima esej neka ga uploada u znak isprike ja imam presliku teme ins marketinga pa ako mi javorko dopusti mogu copy/pastat temu ovdje ili da je uploudam na net ..

sunch4ny

View user profile

Back to top Go down

Post by sunch4ny on Wed Aug 27, 2014 2:39 pm

uploudao sam staru temu ins marketing ako nekom treba a ja bi vas molio da vi uploudate neki esej cisto da vidim kako izgleda hvala vam

zippyshare.com/v/83646626/file.html

sunch4ny

View user profile

Back to top Go down

Post by Vip on Thu Sep 18, 2014 4:30 pm

I ja bih voljela vidjeti primjer eseja ako netko ima.

Upute imam pa ću postaviti ovdje ako kome treba (ja polažem Marketing poslovnih tržišta, isti kolegij samo je u vrijeme kad sam ja upisala imao drugo ime):

''Ispit iz Institucijskog marketinga se sastoji iz dva dijela.

Prvi dio je izrada  E S E J A

Što je esej? Esej je kratak (tri stranice) stručni osvrt na zadanu temu iz područja marketinga poslovnih tržišta.  
Tema za esej se dogovara  sa profesoricom, prije nego li se pristupa njegovoj izradi. Zašto?
Tim koji radi na predmetu vodi politiku tema, koje mogu biti obrađene u eseju u određenom vremenu. Ne želimo ponavljanje tema.