Forum studenata Ekonomskog fakulteta ZG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pisanje diplomskog

+3
ukrali.mi.username
timmay
0607
7 posters

Go down

radova - Pisanje diplomskog Empty Pisanje diplomskog

Post by 0607 Mon Jun 23, 2014 9:01 pm

Stari sam student i totalno out s većinom stvari. Kako to ide s diplomskim? kada se prijavljuje, ima li to vremenski period kad se prijavljuje? Kod koga bi preporučili pisanje diplomskog, tko ne traži puno, samo da to napišem. Inače ostali su mi dva ispita (možda i jedan:) pa da krenem s tim u postupak budući da vremena nemam puno. Svaka informacija dobrodošla

0607

Posts : 4
Reputation : 0
Join date : 2014-06-23

Back to top Go down

radova - Pisanje diplomskog Empty Re: Pisanje diplomskog

Post by timmay Wed Jun 25, 2014 3:42 pm

Ja sam u slicnoj situaciji (jedan ispit). Otisao sam do profe kod kojeg zelim pisati diplomski (Spremic), pitao ga da mi bude mentor, rekao sam mu temu i rekao je da moze. Daljnja prepiska ide mailom pa kad bude zadovoljan onda ide papirologija (naravno kad se pociste svi ispiti).
E sad, savjet kod koga pisati nemam.

timmay

Posts : 48
Reputation : 0
Join date : 2014-05-28

Back to top Go down

radova - Pisanje diplomskog Empty Re: Pisanje diplomskog

Post by ukrali.mi.username Thu Jun 26, 2014 9:38 am

http://www.efzg.unizg.hr/default.aspx?id=9833
UPUTE ZA PRIJAVU DIPLOMSKOG RADA ZA STUDENTE SMJERA MARKETING

1. Pročitati "Upute za pisanje seminarskoga i diplomskoga rada".
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CDMQFjAD&url=http%3A%2F%2Fweb.efzg.hr%2Fdok%2Fdokumenti%2Fefzg_diplomski_seminarski_upute.pdf&ei=w-mrU7qJLsqu7AbRqICoBg&usg=AFQjCNEQibOCu5Dmw-R2hVbZJ8zcA-BfbA&sig2=wkkmsWrHhKq5iVOPd1u3HA&bvm=bv.69837884,d.bGE&cad=rja
2. U skriptarnici Fakulteta kupiti prijavnicu za diplomski rad.